Często zadawane pytania
Czy mogę zwrócić produkt po wysyłce?
Nie. Zwroty po wydruku i wysyłce nie są możliwe. Zwrot przysługuje wyłącznie, gdy nie zaakceptujesz grafiki na etapie wizualizacji.
Jak wygląda proces zamówienia?
Wybierasz koszulkę i rozmiar, dodajesz zdjęcia swojego auta, opłacasz zamówienie z góry. Następnie przygotowujemy wizualizację i sami kontaktujemy się z Tobą (mail/Instagram) w celu akceptacji. Po akceptacji drukujemy i wysyłamy.
Czy mogę zobaczyć gotowe projekty?
Tak. Na podstronie Galeria znajdziesz przykładowe realizacje i style nadruków.
Jak i kiedy dokonuję płatności?
Płatność odbywa się z góry podczas składania zamówienia na stronie.
Co jeśli nie spodoba mi się przygotowana grafika?
Przed drukiem wysyłamy wizualizację do akceptacji. Możesz poprosić o poprawki — dopracowujemy projekt aż będzie idealny. Jeśli nie zaakceptujesz grafiki, przysługuje Ci niepełny zwrot środków, pobieramy prowizję w kwocie 20zł za wykonanie grafiki.
Czy mogę dodać personalizacje?
Tak. Możesz dodać uwagi (np. napis, numer, kolor tła, styl grafiki) w polu “Uwagi do produktu” lub w “Uwagach do zamówienia”.
Jak przebiega kontakt w sprawie akceptacji?
Po złożeniu zamówienia sami odezwiemy się do Ciebie mailowo lub przez Instagram (według danych podanych w zamówieniu) i wyślemy wizualizację do akceptacji.